2012-03-25

Målen HGD


Målen för Hundra Grymma Dagar ser ut såhär för min del:

1) Löpträna efter mitt program och därmed klara:
  • Vårruset i Västerås 21 maj, 5 km
  • Mälarenergis Stadslopp i Västerås 7 juni, 10 km
  • Semesterloppet i Mariefred 30 juni, 10 km
(De två första loppen räknar jag som "övningslopp" att testa på att tävla och se hur jag reagerar i den situationen.)

2) Äta bra mat i lagoma mängder och därigenom nå min målvikt på 75 kilo. Jag har ungefär sex kilo kvar till den vikten.

Utgångsläget är som följer:
  • 81,2 kilo
  • Midjemått (smalaste stället): 90,5 cm
  • Navelmått (mätt precis över naveln): 97,0 cm
  • Magen (där det bullar sig som mest): 102,0 cm
  • Överarm (vänster, ospänd): 33,5 cm
  • Lår (vänster, ospänt): 66,5 cm
Bilderna sparar jag ;-)

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar